Felhasználóváltás

Kedves Olvasók! 
Mint láthatjátok, ezt a bejegyzést már Beby néven írom. Az írói álnevem (R.Bogi) eddig a pontig működött csupán. Sajnos a bloghoz külön létrehozott profilom facebookon cseszekedik velem hetek óta, és nem tudok a csoportokban tartalmat megosztani. 
Szóval vissza kell térni az én jó kis Beby fiókomhoz és magamra vállalni a történeteimet. 
Ne ijedjetek be, R.Bogi és Beby ugyanaz a személy, két névvel. A bejegyzéseknél a beköszönést már lecseréltem, visszont közétenni akkor is R. Bogi tette őket közzé.
Anno azért döntöttem az álnév felvétele mellett, hogy facebookon ne kelljen a saját nevemmel közzétenni a csoportokban a tartalmat, hiszen így minden ismerősöm láthatta. Ezt pedig egy idő után meguntam. Viszont innentől, hogy az R.Bogi fiókom ilyen szempontból használhatatlanná vált, nem volt értelme megtartani a nevem. 
Nem magyarázom túl a dolgot, a lényeg, hogy még mindig én vagyok, csak egy új névvel. 
Ölel Benneteket,
Beby

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Díj • Első

Ange • Negyedik

Szürke rózsa • Tizedik